Welkom met een Indian Summer en een rijk gekleurde herfst.

Dit zijn mijn nieuwe vormingen en voorstellingen! En kijk eens op de agenda!

Vorming: Vragen staat vrij. Over het geheugen en herinneren.
Sommige mensen snakken er naar om over hun leven te vertellen, zeker in deze tijd. Hoe krijg je mensen aan het vertellen over hun leven vroeger en hoe krijg je dat verhaal in beweging? Een workshop over de werking van het geheugen, leren luisteren, hulpmiddelen en betere vragen stellen.

Vorming: De kunst van (positieve) herinneringen maken en koesteren. Hoe bereid je je voor op het leven later? Hoe kan je je positief instellen op later door middel van herinneringen?

Er zijn de voorstellingen: ‘Een korenbloem, een zwaan en een uitgestoken hand’ voor volwassenen (zie agenda) met begeleiding van diatonisch accordeon en ‘Ik ben wat ik doe’ een voorstelling voor kinderen van 6 tot 9, begeleid met cello.

 

Het leven is als sneeuw. Je kunt het niet bewaren.

Het leven op aarde is tamelijk goedkoop.
Voor dromen bijvoorbeeld betaal je geen cent.
Voor illusies - pas als je ze kwijt bent.
Voor het hebben van een lichaam - alleen met dat lichaam.
Mijn excuus, grote vragen voor kleine antwoorden (W. Szymborska)
.

 

Project: TALES with a TWIST. Tales at the tail of the day

The teachers are need of creative material they can use. In this project we will make short stories with I-movie, adding worksheets for teachers with language exercises.
Listening to stories leads to language acquisition!

Verhalen voor leerkrachten Nederlands als tweede taal. Verhalen als voedsel voor de ziel.

Het verhaal van Hodja. You-tube kanaal: verhalen voor het leven. Rien Van Meensel.